• Reklama

E39 530d kasowanie inspekcji olejowej

M47 (520d), M51 (525td, 525tds), M52 (520i, 523i, 528i), M52TU (520i, 523i, 528i), M54 (520i, 525i, 530i), M57 (525d, 530d), M62 (535i, 540i), S62 (M5)

Moderatorzy: trzastek, voshon, Kruk, dani3011

E39 530d kasowanie inspekcji olejowej

Postprzez adamsaba » 01 Maj 2012 16:07

Witam,
została mi jeszcze jedna zielona cegiełka w inspekcji, próbowałem skasować inspekcję inpą oraz łącząc pin nr 7 z masą, ale nie udało mi się, Czy w takim przypadku jest możliwość zresetowania inspekcji?, do tej pory nie miałem z tym problemu, ale zawsze to robiłem, jak już nie było zielonych cegiełek,-- przy kasowaniu drzwi i okna były pozamykane.
adamsaba
 
 
 
Posty: 612
Dołączenie: 02 Mar 2009 18:24
Miejscowość: Piotrków Tryb.
Moje BMW: E39 530dA touring 2000r. 184 KM, bezwypadkowy, aktualnie sprzedam.

Re: E39 530d kasowanie inspekcji olejowej

Postprzez opa_pl » 01 Maj 2012 19:46

Kolego ty masz wersje przed, czy po lifcie?

Poza tym w dziale zrób to sam jest instrukcja kasowania inspekcji olejowej, wystarczy poszukać :)
opa_pl
 
 
 
Posty: 767
Dołączenie: 04 Sty 2011 22:06
Miejscowość: Gubin/Wrocław
Moje BMW: e39 530dA 02r. ;)

Re: E39 530d kasowanie inspekcji olejowej

Postprzez krys32 » 01 Maj 2012 19:56

Przed liftem


Lampka kontrolna wymiany oleju

1. Włączyć zapłon
2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków
diagnostycznych silnika i masy. Wtyk
diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego
lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na
ścianie podwozia.
3. Po 3 sekundach zapala się 5 zielonych lampek
kontrolnych
4. Wyłączyć zapłon

Lampka kontrolna inspekcji

1. Włączyć zapłon
2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków
diagnostycznych silnika i masy. Wtyk
diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego
lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na
ścianie podwozia.
3. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek
kontrolnych
4. Wyłączyć zapłon

Lampka kontrolna przeglądu i symbol zegara

1. Włączyć zapłon
2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków
diagnostycznych silnika i masy. Wtyk
diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego
lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na
ścianie podwozia.
3. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek
kontrolnych
4. Wyłączyć zapłon
5. Odczekać 20 sekund
6. Włączyć zapłon
7. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków
diagnostycznych silnika i masy
8. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek
kontrolnych
9. Wyłączyć zapłon

Po lifcie

1. Wyłączyć zapłon.
2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X
3. Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
4. Po 5 sekundach pojawi się „OIL SERVICE" albo
„INSPECTION"
razem z informacją „reset" albo „re"
5. Zwolnić przycisk X.
6. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X.
7. Po kolejnych 5 sekundach informacja „reset" zaczyna
migać.
8. Zwolnić przycisk X.
9. Ponownie nacisnąć i puścić przycisk X.
10. Wyświetlony zostanie nowy okres przeglądu.
11. Nacisnąć i puścić przycisk X. Wyświetli się napis „END
SIA"
12. Wyłączyć zapłon.


Zerowanie wskazania okresu przeglądu wynikającego z
czasu

Przy jednoczesnym wykonaniu z przeglądem wynikającym
z
przebiegu:

1 Wyłączyć zapłon.
2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X
3. Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
4. Po 5 sekundach pojawia się „OIL SERVICE" albo
„INSPECTION"
razem z informacją „reset" albo „re".
5. Zwolnić przycisk X
6. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X.
7. Po kolejnych 5 sekundach informacja „reset" zaczyna
migać.
8. Zwolnić przycisk X.
9. Ponownie nacisnąć i puścić przycisk X.
10. Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
11. Nacisnąć przycisk X i przytrzymać dłużej, niż 5 sekund.
12. Przegląd wynikający z czasu wyświetlony zostanie teraz
razem z
informacją „reset" albo „re".
13. Zwolnić przycisk X.
14. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X.
15. Po kolejnych 5 sekundach informacja „reset" zaczyna
migać.
16. Zwolnić przycisk X.
17. Ponownie nacisnąć i puścić przycisk X
18. Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
19. Nacisnąć i puścić przycisk X. Wyświetli się napis „END
SIA"
20. Wyłączyć zapłon.


Przy wykonywaniu niezależnie od przeglądu
wynikającego z przebiegu:

1. Wyłączyć zapłon.
2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X.
3. Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
4. Po 5 sekundach pojawi się „OIL SERVICE" lub
„INSPECTION" razem
z informacją „reset" albo „re".
5. Zwolnić przycisk X
6. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X.
7. Po kolejnych 5 sekundach informacja „reset" zaczyna
migać.
8. Puścić przycisk X i poczekać, aż miganie skończy się.
9. Nacisnąć przycisk X i przytrzymać dłużej, niż 5 sekund.
10. Przegląd wynikający z czasu wyświetlony zostanie teraz
razem z
informacją „reset" albo „re".
11. Zwolnić przycisk X
12. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X.
13. Po kolejnych 5 sekundach informacja „reset" zaczyna
migać.
14. Zwolnić przycisk X.
15. Ponownie nacisnąć i puścić przycisk X
16. Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
17. Nacisnąć i puścić przycisk X. Wyświetli się napis „END
SIA"
18. Wyłączyć zapłon.
Image Image Image Image
Awatar użytkownika
krys32
 
 
 
Posty: 2145
Dołączenie: 03 Lis 2011 18:14
Miejscowość: Płock
Moje BMW: e39 540iA 1997

Re: E39 530d kasowanie inspekcji olejowej

Postprzez adamsaba » 01 Maj 2012 20:52

ja wiem jak się kasuje tę inspekcję( robiłem to parę razy), ale dzisiaj 2 razy mi się nie udało , raz przy pomocy przewodu i drugi raz przy pomocy inpy, też nie dało się, czyżby licznik się jakoś zablokował i nie reagował, bo błędu raczej nie popełniłem, auto jest przed liftem. Po prostu została mi ostatnia zielona cegiełka i nie mogę w tym wypadku skasować inspekcji.
adamsaba
 
 
 
Posty: 612
Dołączenie: 02 Mar 2009 18:24
Miejscowość: Piotrków Tryb.
Moje BMW: E39 530dA touring 2000r. 184 KM, bezwypadkowy, aktualnie sprzedam.

Re: E39 530d kasowanie inspekcji olejowej

Postprzez tomsen1 » 12 Lut 2013 17:44

Mam dokładnie taki problem w e38. Ostatni kwadrat został i nie mogę skasować. Koledzy pomóżcie, jak objawia się awaria tych mitycznych akumulatorków podtrzymujących wyświetlacz inspekcji?
_________Image________
_________...bo te Bety to jednak mają w sobie takie jakieś coś...________
Awatar użytkownika
tomsen1
 
 
 
Posty: 366
Dołączenie: 12 Sie 2011 12:04
Moje BMW: .
E36 318i Black Betty
E38 735i Prezes
E39 535i RakEta

Re: E39 530d kasowanie inspekcji olejowej

Postprzez adamsaba » 25 Maj 2014 15:26

Powracam do tematu, dzisiaj skasowałem kabelkiem inspekcję z zegarem, natomiast znowu nie udało mi się skasować inspekcji olejowej, problem ten mam już od 2 lat tj. od pierwszego mojego postu w tym temacie, inspekcja wyświetla cały czas, ostatnią zieloną cegiełkę i nie można tego w żaden sposób skasować. Czyżby coś się zablokowało lub uszkodziło w zegarach?
adamsaba
 
 
 
Posty: 612
Dołączenie: 02 Mar 2009 18:24
Miejscowość: Piotrków Tryb.
Moje BMW: E39 530dA touring 2000r. 184 KM, bezwypadkowy, aktualnie sprzedam.

Re: E39 530d kasowanie inspekcji olejowej

Postprzez daski » 25 Maj 2014 15:44

Pamiętasz o zamkniętych drzwiach?
Awatar użytkownika
daski
 
 
 
Posty: 1135
Dołączenie: 07 Sty 2012 20:46
Miejscowość: Lublin
Moje BMW: Jest E60 530i M54 , E36 318i M43 B+G Była E39 520i M52TU M-Pakiet B+G

Re: E39 530d kasowanie inspekcji olejowej

Postprzez adamsaba » 25 Maj 2014 17:18

tak, drzwi i szyby zamknięte, coś musi być chyba nie tak z działaniem tej inspekcji, bo od 2 lat nie można jej skasować i cały czas świeci się jedna zielona cegiełka.
adamsaba
 
 
 
Posty: 612
Dołączenie: 02 Mar 2009 18:24
Miejscowość: Piotrków Tryb.
Moje BMW: E39 530dA touring 2000r. 184 KM, bezwypadkowy, aktualnie sprzedam.


Powróć do E39

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości