• Reklama

E60-525d Engine oil pressure too low

M47N2 (520d), M54 (520i, 525i, 530i), M57N (525d, 530d, 535d), M57N2 (525d, 530d, 530xd, 535d), N52 (523i, 523Li, 525i, 525Li, 525xi, 530i, 530Li, 530xi), N52N (523i, 525i, 528i, 528xi, 530i, 530xi), N53 (523i, 525i, 525xi, 530i, 530xi), N54 (535i, 535xi), N62 (545i), N62N (540i, 550i), S85 (M5)

Moderatorzy: trzastek, voshon, Kruk, dani3011

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez rafal.nt » 23 Wrz 2011 14:35

szatynwroc napisał(a):DPF do czyszczenia serwisowego, jak nie pomoże to wycięcie lub wymiana. Reszta błędów powinna zniknąć jak udrożnisz DPF bo masz przytkany i pokazuje za słabe ciśnienie turbiny i problem z przepływomierzem.


Zakladajac ze jest wlasnie tak jak piszesz ,sensowne wydawalo by sie to ze paliwo ktore dostawalo sie do oleju po to zeby wypalic DPF

tak jak napisal Natek wczesniej

przez zapychający się filtr DPF, Ciągłe próby wypalenia DPFa, cały czas dodawane jest paliwo w zwiększonej dawce aby zwiększyć temperature spalin


stad teraz wiekszy stan oleju i byc moze jest tak rozrzedzony ze nie ma juz odpowiedniego cisinienia ,dlatego ten komunikat .
Zasatanawiam sie czy nie zaczac od DPF (czyszczenie) odrazu wymiana oleju i wtedy zobaczyc jak bedzie ,nie wiem czy to dobry kierunek myslenia ?
Awatar użytkownika
rafal.nt
 
 
 
Posty: 45
Dołączenie: 24 Sie 2011 10:54
Miejscowość: Nottingham /Dabrowa Gornicza
Moje BMW: E60 530d 2006

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez TC » 23 Wrz 2011 14:37

szukaj kogoś z INPĄ , DISem czymś specjalnie przeznaczonego do BMW ... ja jestem w Leicester ale na miejscu tez powinieneś kogoś znaleźć ...
SPECIAL REMAPPING SERVICE - CHIPTUNING - DIAGNOSTYKA - KODOWANIE - PROMOCJA DLA FORUMOWICZÓW

HAMOWNIA STACJONARNA I PRZENOŚNA

REGENERACJA POMP VP44

DPF OFF - WSZYSTKIE MARKI , MOŻLIWOŚĆ WYSŁANIA STEROWNIKA

REMAPPING LEICESTER

Chiptuning Łódź

077 94 234 052
Awatar użytkownika
TC
 
 
 
Posty: 6214
Dołączenie: 05 Paź 2006 15:51
Miejscowość: Leicester UK
Moje BMW: było e32 750 , jest e46 320d + GTB1752
Kawasaki ZX10R 2004r.

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez TC » 23 Wrz 2011 14:39

ja na Twoim miejscu w ciemno wymieniłbym olej i zobaczył co się stanie z ciśnieniem !
SPECIAL REMAPPING SERVICE - CHIPTUNING - DIAGNOSTYKA - KODOWANIE - PROMOCJA DLA FORUMOWICZÓW

HAMOWNIA STACJONARNA I PRZENOŚNA

REGENERACJA POMP VP44

DPF OFF - WSZYSTKIE MARKI , MOŻLIWOŚĆ WYSŁANIA STEROWNIKA

REMAPPING LEICESTER

Chiptuning Łódź

077 94 234 052
Awatar użytkownika
TC
 
 
 
Posty: 6214
Dołączenie: 05 Paź 2006 15:51
Miejscowość: Leicester UK
Moje BMW: było e32 750 , jest e46 320d + GTB1752
Kawasaki ZX10R 2004r.

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez progressowy14 » 23 Wrz 2011 15:33

Miedzy innymi przez dpfa,a co za tym idzie rozrzedzony olej przez on,prowadzi do wycierania wałków i hydropopychaczy.
Ten zwiekszony wtrysk ropy ma na celu zwiekszenia temperatury spalin. Wiadomo,ze przy czestym wypalaniu(krotkie przeloty) dpfu cześć paliwa trafia do oleju silnikowego.
Tomek
progressowy14
 
 
 
Posty: 161
Dołączenie: 02 Lip 2011 09:14
Miejscowość: Polska
Moje BMW: było E60 530i z LPG oraz E65 730d
jest octavia

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez rafal.nt » 24 Wrz 2011 14:51

Po wstepnych ogledzinach mechanik stwierdzil ze turbo napewno nie dziala ,wiecej bede wiedzial niestety dopiero w poniedzialek ,jak narazie olej zostal zmieniony
silnik odpalony zadnych wiadomosci o zbyt niskim cisinieniu itp ,silnik pali normalnie tyle ze brak mocy i dziwne warczenie podczas dodawania gazu (okolice turbo) najbardziej slyszalne dopiero w zakresie obrotow 2000 do 2500
Awatar użytkownika
rafal.nt
 
 
 
Posty: 45
Dołączenie: 24 Sie 2011 10:54
Miejscowość: Nottingham /Dabrowa Gornicza
Moje BMW: E60 530d 2006

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez TC » 24 Wrz 2011 14:54

a jak wygląda wirnik ? ma luzy ?
SPECIAL REMAPPING SERVICE - CHIPTUNING - DIAGNOSTYKA - KODOWANIE - PROMOCJA DLA FORUMOWICZÓW

HAMOWNIA STACJONARNA I PRZENOŚNA

REGENERACJA POMP VP44

DPF OFF - WSZYSTKIE MARKI , MOŻLIWOŚĆ WYSŁANIA STEROWNIKA

REMAPPING LEICESTER

Chiptuning Łódź

077 94 234 052
Awatar użytkownika
TC
 
 
 
Posty: 6214
Dołączenie: 05 Paź 2006 15:51
Miejscowość: Leicester UK
Moje BMW: było e32 750 , jest e46 320d + GTB1752
Kawasaki ZX10R 2004r.

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez guzior2 » 24 Wrz 2011 15:04

rafal.nt napisał(a):Po wstepnych ogledzinach mechanik stwierdzil ze turbo napewno nie dziala ,wiecej bede wiedzial niestety dopiero w poniedzialek ,jak narazie olej zostal zmieniony
silnik odpalony zadnych wiadomosci o zbyt niskim cisinieniu itp ,silnik pali normalnie tyle ze brak mocy i dziwne warczenie podczas dodawania gazu (okolice turbo) najbardziej slyszalne dopiero w zakresie obrotow 2000 do 2500


Może być tak że za bardzo rozrzedzony olej stracił swoje właściwości smarne dlatego pojawił się komunikat, nie wyłączyłeś silnika tylko pojechałeś dalej, wtedy pisałeś że coś zaczęło ci wyć jak by syrena strażacka (turbina dogorywała), później ponownie odpalałeś silnik i turbinę już szlak trafił.
Awatar użytkownika
guzior2
 
 
 
Posty: 4238
Dołączenie: 01 Sie 2009 10:28
Miejscowość: Kraków, UK
Moje BMW: E60 520dA M-pakiet 08 r.

Było

E46 320d M47
E46 318i N42
E60 520d M47N2

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez rafal.nt » 24 Wrz 2011 15:05

Turbo nie wyciagal narazie wiec nie wiem jak jest z wirnikiem
Awatar użytkownika
rafal.nt
 
 
 
Posty: 45
Dołączenie: 24 Sie 2011 10:54
Miejscowość: Nottingham /Dabrowa Gornicza
Moje BMW: E60 530d 2006

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez TC » 24 Wrz 2011 15:06

ale nie trzeba wyciągać turbo aby sprawdzić luz na wirniku ...
SPECIAL REMAPPING SERVICE - CHIPTUNING - DIAGNOSTYKA - KODOWANIE - PROMOCJA DLA FORUMOWICZÓW

HAMOWNIA STACJONARNA I PRZENOŚNA

REGENERACJA POMP VP44

DPF OFF - WSZYSTKIE MARKI , MOŻLIWOŚĆ WYSŁANIA STEROWNIKA

REMAPPING LEICESTER

Chiptuning Łódź

077 94 234 052
Awatar użytkownika
TC
 
 
 
Posty: 6214
Dołączenie: 05 Paź 2006 15:51
Miejscowość: Leicester UK
Moje BMW: było e32 750 , jest e46 320d + GTB1752
Kawasaki ZX10R 2004r.

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez rafal.nt » 24 Wrz 2011 15:24

Ok :D jak juz wczesniej wspominalem nie jestem fachowcem i moja wiedza jest raczej na bardzo podstawowym poziomie ,potrafie zmienic olej ,klocki etc ale im dalej w las tym ciemniej :mad2: .Pewnie bedzie to sprawdzal dokladnie w poniedzialek ,ale z ciekawosci zapytam jak mozna to sprawdzic czy masz na mysli INPE /Disa ?
Awatar użytkownika
rafal.nt
 
 
 
Posty: 45
Dołączenie: 24 Sie 2011 10:54
Miejscowość: Nottingham /Dabrowa Gornicza
Moje BMW: E60 530d 2006

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez progressowy14 » 24 Wrz 2011 19:54

Sciągnij rure dolotową łaczącą powietrze z filtra do turbo. Wykreca sie tylko 2 śrubki imbusowe i rura schodzi wraz z pierscieniem od strony turba. Wkładasz czysta rękę do odkrytego w ten sposób otworu. Łapiesz paluszkami wirnik i probujesz ruszac góra, dół-może sie ruszac lekko. Potem przód, tył-nie może byc luzu.
Poniał?
Tomek
progressowy14
 
 
 
Posty: 161
Dołączenie: 02 Lip 2011 09:14
Miejscowość: Polska
Moje BMW: było E60 530i z LPG oraz E65 730d
jest octavia

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez rafal.nt » 24 Wrz 2011 21:24

Ponial jutro to sprawdze ,dzieki za cenna wskazowke
Awatar użytkownika
rafal.nt
 
 
 
Posty: 45
Dołączenie: 24 Sie 2011 10:54
Miejscowość: Nottingham /Dabrowa Gornicza
Moje BMW: E60 530d 2006

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez rafal.nt » 26 Wrz 2011 11:32

Dzisiaj sprawdzili mi dokladnie Turbo i mechanik stwierdzil ze sama turbina jest ok ,ale silownik ktory jest przy turbine nie porusza sie w ogole i potrzebuje ta elektroniczna czesc ktora jest przy turbo ,byc moze ktos orientuje sie czy ta czesc jest sprzedawana osobno bez turbo ?,bo niestety pierwszy sklep jaki sprawdzilem nie sprzedaje tego jako osobnej czesci tylko z cala turbina
Awatar użytkownika
rafal.nt
 
 
 
Posty: 45
Dołączenie: 24 Sie 2011 10:54
Miejscowość: Nottingham /Dabrowa Gornicza
Moje BMW: E60 530d 2006

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez guzior2 » 26 Wrz 2011 11:41

Ta część nie jest sprzedawana oddzielnie ale są firmy które naprawiają te sterowniki lub poszukaj na allegro bo można trafić.
Awatar użytkownika
guzior2
 
 
 
Posty: 4238
Dołączenie: 01 Sie 2009 10:28
Miejscowość: Kraków, UK
Moje BMW: E60 520dA M-pakiet 08 r.

Było

E46 320d M47
E46 318i N42
E60 520d M47N2

Re: E60-525d Engine oil pressure too low

Postprzez szatynwroc » 26 Wrz 2011 11:52

Odkreć wydech i sprawdź czy auto odrzyło, jeśłi tak to DPF masz całkiem zasyfiony i trzeba wyciać albo wymienić.
Elektroniki przy turbo nie ruszaj. Jak zasyfiony jest DPF to komputer nie wysteruje ci turbo dlatego nie bedzie ruszał cięgnem.
Awatar użytkownika
szatynwroc
 
 
 
Posty: 2342
Dołączenie: 18 Cze 2010 10:01
Miejscowość: Wrocław
Moje BMW: Jest : E92 320d mod 155 kW, E90 LCI 318i 105 kW
były : E60 530d mod 172 kW, E46 320dA mod 135 kW

PoprzedniaNastępna

Powróć do E60, E61

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 14 gości